Yesterday

Igår var det en regndag, fast innan det hann börja regna så gick Peter, jag och Vera på promenad. När Peter sen gick och tog ett snabb dopp i hotell poolen kom han tillbaka och sa att han fixat så att jag ska få köra moped, ok, tänkte jag, är ju ganska skraj, men det var ju inte svårare än gasa och bromsa.. och jag själv tycker att jag klarade det galant. Fick testa på Bess moped.
Efter det äventyret åkte jag och Aino till gymmet och tränade.. riktigt skönt, har idag träningsvärk i armarna men skönt är det.
jag tränar Aino tränar
vera badar innan vi ska ut och äta, hon fick en bula på pannan igen genom att ramla på det hala golvet. Hon älskar verkligen att bada i sin badbalja.. varje gång vi ens närmar oss för att ta upp henne stretar hon med benen och skriker.. sicken skitunge♥
Efter badet blev det middag på bajen trots att det inte är lördag och inte idol.. men de hade robinson kväll;) Tog en hamburgertallrik och den var så god..
Peter och jag hade lite mys sen på kvällen då vi tittade på felix stör en ingenjör.
Bilder från mysiga stället i förrgår:
här myser vi.
Nu måste jag avsluta här. har bråttom iväg..
Aino fyller år, dessutom har hennes glasögon gått sönder, så vi måste åka och fixa dem..
ha det gött
Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym



kan inte vara bra att jäntan slår huvudet så ofta

2010-11-10 @ 11:07:42
Postat av: Mamma till William

Hej på dig..Hur trivs dotter i värmen? Vi börjar smått prata om att resa bort nu i årskiftet..men får se vart vi hamnar..

Ni har det så mysigt...Hiihhi..det är inte svårt att köpa mopen men de kör så idejoter där borta..kram kram

2010-11-11 @ 10:23:48
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Emmeli

SV: Ja det hann ju komma en del under gårnatten, dock är det mycket slask idag.

Tråkigt att ni har regn fortfarande. Men det borde ju snart vända. Vi hade iofs också regnsäsong till mitten/slutet på november.

Kram

2010-11-11 @ 10:37:59
URL: http://emmelih.blogg.se/
Postat av: Fröken M

Det är kul OCH jätte jobbigt ! Han är överallt hela tiden och luyckas hela tiden hitta saker som han inte får ha. Just nu består min vardag av en enda stor jakt på vildungen och när han somnar på kvällen är jag helt slut ! Men de har sin charm det oxå och det är väl tur att han utvecklas ;)

Kram

2010-11-11 @ 12:33:05
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Linda

ajdå, de var en redig bula! Fast hon ser ju glad ut ändå busfian! hehe



Vi är genomförkylda här, så T fick komma hem från jobbet igår o vabba för jag var helt väck.. Första gången vi gör de faktiskt..



Skulle gärna byta plats med er nu, här e de snö o inte alls kul.. Ja hatar verkligen snö o blask!!



När var det ni skulle komma hem?

kramisar

2010-11-11 @ 14:19:13
URL: http://brincken.blogg.se/
Postat av: Britta Bloggar

Oj vilken bula! Men ni ser ju ut att ha det himla mysigt!

2010-11-11 @ 17:38:30
URL: http://brittabloggar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0