Tjejmilen!!

Nu är det gjort! Vi har sprungit tjejmilen♥
Det kom en trevlig överraskning som sprang förbi mig när vi var på väg till start fältet, vi hade mött upp familjen och sen kommer någon och springer om mig och nästan puttar lite på mig..:) Det var EMMY♥  (syrran som egentligen inte skulle springa för hon skulle spela innebandy cup, men det hade inte gått så bra, så hon hann komma och springa ändå) Jag blev jätte glad och chockad.. Jag sprang med henne hela vägen nästan.. fast när vi sprungit 9 km fick hon spurta i väg.. jag skulle ta rygg, men jag hann inte titta upp förrän hon var borta;) hihi..
Peter tog hand om Vera och Rasmus tillsammans med J-Å och Magnus och Tyzon.
Kan inte redovisa min tid än: för den har inte kommit ut rätt på nätet än.. men lovar att skriva den sen..

Jag och Emmy när vi kommit i mål!!


Lag linnet bakfrån;)


Iza och vad som ser ut som en väldigt trött mamma som kommit i mål..
fast hon hade jätte ont i fötterna!




mammas onda fötter!
Svarta pilar: <blåsor och skavsår... ajaj




rasmus dansar♥ (det spelades musik)

Nu är det Huss på Tv:n!
Ha en bra söndag kväll!



Kommentarer
Postat av: Anna&Melody

Fan vad du är duktig!!! Bra jobbat!!!

2010-09-06 @ 08:07:49
URL: http://livetmedskorpan.blogg.se/
Postat av: mamma mindy

Godmorgon.Så duktig du är :) Hade inte orkat..Hoppas att du får en bra måndag.kram kram

2010-09-06 @ 11:15:11
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Roligt att springa tjejmilen. Det ska jag göra nästa år. :-)

2010-09-11 @ 08:32:32
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0