Helgen!! och i morgon börjar allvaret!!

I helgen bestämde jag mig för att jag ska jobba trots att jag inte var hundra, lördagen gick väl sådär, jag kände mig lite hängig och hade huvudvärk, men idag söndag kändes det bättre (hade pamol i kroppen):) Men pencillinet och rinexinet hjälper.. jippie snart frisk...
I alla fall i lördags när jag kom hem, hade vi besök av min och Peters familj, de var här för att fira Peter och kika på våran nya lägenhet. Vi bjöd på Tacos och till efterrätt blev det tårta och morotskaka.. gött. Peters mamma hade gjort tårtan och Marina morotskakan. Marina och Kim och A var oxå här det var mysigt att få umgås lite med dem med, plus att David också kom förbi ett tag. (en kompis till Peter) Det var super, vi har typ inte träffat honom på över ett år... Så vi hade en riktigt trevlig kväll i går.
Sen var det så att jag fick ett trevligt samtal på morgonen av Malin. Mamma till Wilma som Vera lekte med på Koh Lanta. Saknar dem och Koh Lanta. Bjuder på en bild på våra små bus troll:
Sen under lördagen när vi jobbade, så gick allt bra, det var hyfsat med folk men en sak blev jag extra glad över och det var när Felicia var in för att säga hej och välkomna oss tillbaka hem! Jag blev så glad.. Så den här lördagen kändes väldigt bra.
Söndagen har varit som en söndag brukar.. gå ganska segt och man känner sig stressad inför måndagen!! Och i morgon börjar vårat allvar, vi ska gå in i vardagen, in i ekorre hjulet och snurra. Peter börjar nämligen att jobba i morgon och jag ska lämna Vera på dagis för första gången! Hoppas att det går bra. Hon gillar numer dagis, så håller tummen. Efter den här veckan är vi verkligen inne vardagen igen och rutinerna börjar förhoppningsvis sätta sig. Man kan inte låta bli att vara lite stressad och undrar hur man ska få i hop allt.
Ok, jag ekänner jag har börjat se BB och nu ska jag se hur utröstningen slutar;)
Ha en bra fortsatt söndag kväll!!
Kram

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Hej! Jag har själv tänkt att börja skriva här. Varför har du valt att blogga här och inte någon annanstans?

2011-07-19 @ 08:44:21
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0