Ikano fest!!

Jepp, nu har det gått några dagar igen.. men jag har jobbat. I torsdags var Sandra och Mio hit och fikade och lekte med oss. Och på kvällen vankades det Ikano-fest. Det var riktigt trevligt! Det var tema Hollywood så man skulle vara utklädd till en kändis.. Kan ni gissa vem jag är:
en till:
och närbild:
och ännu närmre:
Hihi; vet ni nu!!
Svaret kommer längre ned!!
Vi som gick från jobbet var jag, Jenny och Iza... vi saknade Marina och Josse som egentligen skulle med men som hoppade i sista sek.. pga att de ej mådde bra. Men vi andra hade skoj. Kul att träffa andra som jobbar i Ikano huset och prata lite med dem!! Sen var det lite uppträdanden. 1. Carola var där och delade ut priser.
2. The Poodles spelade och sjöng! 3. Alkazar sjöng och dansade! Stämmningen var på topp. Dansade och pratade, en riktigt trevligt tordag kväll.
Ok... nu till vem jag var, om ni nu inte redan klurat ut det;)
Jag var:
www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws
Glittery texts by bigoo.ws

 

 

I kväll har min karl en helkväll, och jag sitter här och glor lite på tv:n och datorn. Vera sover och det gör Tyzon med. Imorgon är det jobb som gäller igen.. Så nu vill jag att alla kommer till Ikano och shoppar.

Nu ska jag slappa i soffan en stund innan jag hoppar i säng och sover.... Hoppas att ni får en riktigt trevlig lördag kväll!!

myspace layout images

Kommentarer
Postat av: johanna

snygg mamma hon har den där Vera...=) o söt unge mamman har som dansar gärnet på busfabriken...=) MYSIGT! kramar johanna o wilma!

2011-04-17 @ 22:46:57
Postat av: Carro

Det var likt men du är sötare än henne. Precis sån där sminkning brukar hon ha. Vilken rolig grej att lika en kändis! =) Vi hörs! Kram

2011-04-17 @ 23:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0