jobbat...

Dagarna rullar.. och vi jobbar på som vanligt!! Nu har vi fått in massor av bikinis i butiken.. många riktigt fina!
Annars då.. I går när jag lämnade Vera på dagis blev hon jätte ledsen.. det skär i ens hjärta när det blir så.. ändå lämnar jag henne och dagiset som en robot!! Inte konstigt att hon blir så ledsen... trots att hon älskar att vara på dagis... VET att hon har jätte kul där. Men det har ju varit påsk uppehåll och därigenom var det ett tag sen hopn var där.. så förstår att hon gråter lite extra mycket när jag lämnar henne.
I måndags innan jobbet och innan jag lämnade Vera på dagis, tog jag en powerwalk runt ån.. Med vagnen och Tyzon var med.. men han orkade inte gå (han zinkade mig) Så han åkte vagn med Vera.. folk tittade lite på oss;) Haha..
Vera innan vi åkte till dagis i måndags!
Idag fick jag både lämna och hämta Vera!! Älskar när jag får hämta henne.. det är sällan jag gör det! Det var min andra gång, det är nåt visst att få hämta dem från dagis.
Nu ska jag snart hoppa i säng och sova, så kan man nog få någon timmes sömn! Vera sover jätte dåligt nu.. och då blir det inte mycket sömn för oss andra heller.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0