Man får torka sig på taggtråd

haha.. vårt dass papper just nu!!
Nu har påsken gott.. det blev ingen påsk mat för oss den här påsken. Hela påsken började med att jag var magsjuk, eller V var dålig i magen natten innan jag blev dålig... Sen har Peter också varit kass i buken.. fast det var bara jag som kräktes! Så ingen ville ha med oss att göra de här dagarna;) Sen när vi frisknat till så har jag jobbat resten av påsken!! Det har varit sådär drag!!
En av dagarna blev det kebab:
och till kebaben får man läsk;) (obs! Vi fyllde flaskan med vatten när V fick dricka, det är ju kul bara att dricka ur flaskan)
En annan dag blev det Max:
Vera blev otålig och trött och gnällig i bak i sin stol, så hon fick hoppa fram när vi satt och väntade i kön.. det tar ju ganska lång tid på max.. de steks ju på medans man väntar;) Och när bilen rullade satt hon still och tittade annars var det peta på allt.. det var ju riktigt spännande att sitta i fram. Och är bildörren öppen i fram nu.. så är hon snabb på klättra upp dit och sitter där super nöjd;)
I går när jag slutade jobba var det fint väder och jag var sugen på glass, så jag ringde Peter och V och de kom eftter innenbandyn ned på stan. Så möttes vi vid Bosses. Så det blev glass för mig och V och en öl för Peter. Vi satt på Platå. Men det såg så gött ut med en öl i solen så jag tog en jag oxå och Peter tog en till.
Det var gött må jag säga!!
När vi kom hem sen, satte vi oss ute och tog ett glas vin och Mackan kom över och tog nåt glas oxå, Vera drack välling!
Vera klättrar. Det var kul att få vara ute på gräset och springa lite!!
Så nu är ni uppdaterade till idag. Idag har jag jobbat och Peter och V och Tyzon har varit hos Ps päron och haft det bra och tydligen jobbat lite hos hans bror oxå;) Efter jobbet åkte jag dit och vi åt middag, det var som vanligt jätte gott och jag är sprick färdig för jag har ätit så mycket.
Nu är påsken över och vardagen börjar i morgon;)
PÅSK-KRAMAR

Kommentarer
Postat av: britta bloggar

Haha coolt toapapper....!

2011-04-25 @ 22:26:41
URL: http://brittabloggar.wordpress.com
Postat av: Mamma till William & bebis i magen :)

Godmorgon snäckan..Det stämmer att man väntar igen..ska bli så skoj med syskon till min prins,,

Ha en skön tisdag.kram

2011-04-26 @ 09:16:43
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: i min lilla lilla värld

Roligaste pappret någonsin =)

2011-04-26 @ 09:30:47
URL: http://saratilling.se
Postat av: Anna

Usch vad trist med magsjuka :( Bra att ni frisknade till i alla fall!!!

Kan förstå att det är lite trist att vara hemma igen. har ni börjat planera nästa resa än då? Antar att ni gärna vill tillbaka va???



Jag har inget heltidsjobb att gå tillbaka till. Jag var timvikarie när Melody föddes. Men i höstas fick jag några "fasta" pass som jag jobbar. Så jag har 70 timmar på 6 veckor. Inte mycket men bättre än inget. Vi ska väl försöka ställa Melly i barnomsorgskö nu och se om jag kan hitta nåt mer jobb sen så fort hon får börja hos dagmamma :)

Hur mycket jobbar du? Vart var det du jobbade? Vero Moda?

Ha en bra dag.

Kram

2011-04-26 @ 11:59:48
URL: http://livetmedskorpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0