Tisdag

I natt som var blev det inte så mycket sömn.. Lilla V har mardrömmar och slänger sig om min hals och kramar hårt flera gånger, samt sätter sig i sängen och gråter, plus att hon flög upp på mig några gånger, sen låg jag och höll henne i handen hela natten fick inte släppa taget, då vaknade hon. Så hon kan inte sovit så bra... jag sov inte bra.. och Peter säger att han inte sov bra han heller... Men morgonen kom och Peter åkte till jobbet!! Sen vaknade V och ville upp, inte långt efter.. jag själv ville ligga helt utslagen några timmar till, men var tvungen att dra mig upp. Så vi gick upp och åt frukost, sen badade vi.. Min lilla tjej är som en fisk i vattnet.
Sen gick vi en sväng med Tyzon.
Lunch åt vi på stan med Lotta. Hon är så fin, och strålar extra mycket nu, när hon har den fina magen! Tack för i dag Lotta. (Måste säga att det är inte lätt att sitta och äta lunch med en vilding, men det funkade helt ok idag!!)
Sen hade vi några timmar att slå i hjäl på stan innan vi skulle till BVC, Vera somnade och jag strosade runt. Hade tänkt att gå till trädgårdsföreningen till lekplatsen när hon vaknade. Sen när hon vaknade var hon inte på strålande humör, hon ville inte sitta vagn och ville inte gå!! Jag ska bära... och min rygg pallar inte det så länge som hon vill bli buren.. så till sist fick hon sitta i vagnen och skrika.. så vi gick till trädgårdsföreningen för att leka.. (vi gick dit under skrik, mitt humör sjönk oxå.. ville bara att tiden skulle gå snabbt så vi kunde gåt till BVC, vi hade tid 15.30) men lekparken var stängd.. alltså gått dit i onödan (UNDER SKRIK OCH GRÅT) så vi satte oss på en bänk, V i mitt knä och sen satt vi och myste i solen, (som till och från tittade fram)
Innan vi gick till BVC, stannade vi och köpte frukt, Vera fick en smoothy, mm det gillades. När vi äntligen var på BVC 5 min innan tiden (Trodde jag) Kom våran BVC sköterska.. -Men är ni här!! -Ja sa jag, tänkte är vi här på fel dag..- Är vi tidiga.. eller sena.. Vi skulle vara har 15.30! Det visade sig att vi skulle ha varit där 15!! Men det gjorde inget vi var sist i alla fall. ( men det gjorde nåt för mig, då hade V och jag sluppit den där halv timmen av strid, och gråt och trilsknande).
Allt så bra ut. Nu väger hon 10.7 inte så mycket, och hon hade inte gått upp så mycket sen sist... men hon är ju så aktiv så det var ok, och hon var väl ca, 83-84 lång, så växt hade hon gjort, följde kurvan perfekt!! Hon är så lång min sötnos!! Sen pratade vi om allt mellan himmel och jord!!
På vägen hem åt Vera två bananer, bra sätt att hålla henne på gott humör.
Det är så kul att se hur glad hon blir när man kommer hem till Tyzon. Hon verkligen älskar honom.
Nu i kväll har vi ätit, badat, lekt, och myst.. och nu sover prinsessan!! Snart ska mitt huvud också på en dejt med kudden och även Peters... Tyzon ligger redan och snarkar:)
Kram

Kommentarer
Postat av: Lotta

Tack själv fina Mickan! Måste snart göras om!

Förresten ahr länkat din blogg från min nu! :o)



kram på er!

2011-04-06 @ 08:53:36
URL: http://lottamaja.blogspot.com
Postat av: mamsen

Så är det att ha barn .kram

2011-04-06 @ 11:01:13
Postat av: i min lilla lilla värld

2 bananer?? Aptiten är det då inte fel på hahhaa

2011-04-06 @ 12:54:51
URL: http://saratilling.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0