alla <3 dag och tisdagen..

Alla hjärtansdag började med en snabb jogg för mig, sen var det ned till relax som gällde för jag och Emma skulle på massage, jag hade beställt fotmassage och Emma Thaimassage. Det var skönt. Sen hängde vi på relax hela dagen och sen några timmar senare var det dags för grabbarna att få massage och de båda tog thaimassage.. Peter somnade under sin massage så hon som masserade honom fick väcka honom när massagen var slut;)
Det var happy hour där så det blevnågra drinkar..
strawberry margarita.. den var ljuvlig!!
Måns har barhäng med pappa.
Vera och sin pappa är i restaurangen och äter.
sultar på min drink.
Kvällen spenderade vi sen inne i Saladan. Blev lite shopping, sen åt vi en riktigt sen middag på PaPas.
Det var trevligt... men inte alla <3 dag inspererat.. hihi
Idag var vi till Klong Jark, där hade vi en riktigt trevlig dag på stranden.
Vera älskar sanden!!
v och m bråkar om spaden
Tänk så skönt man sover i en hängmatta.
Det var en riktigt härlig dag på Klong Jark. Måste tilläggas att det var inte bara Vera som sov i hängmattan utan även hennes pappa och farbror sov gott i dem:)
Vi tänkte att det skulle bli en tidig kväll i kväll, så vi åt middag på moonwalk, det blev en mix grill tallrik, och det var gott, så vi kanske hinner med det en gång till innan Knutssons åker hem.
Bus-ungarna tittar på moonwalk fågeln.
Imorgon blir det nog relax hela dagen.. Jag och Emma ska i alla fall på massage kl 10, det ska bli hur skönt som helst.
Kramar

Kommentarer
Postat av: Carro

Vad mysigt du ser ut att ha det i hängmattan Vera! =)

2011-02-15 @ 16:49:14
Postat av: mamsen

Jag fick aldrig ligga i nån hängmatta ,undrar varför (ironi)

2011-02-15 @ 16:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0