Äntligen

Äntligen är nätet tillbaka.Super skönt. De senaste dagarna har varit ganska molninga. Men det är ok.. bara solen kommer snart... måste ju pressa så att jag blir extra crispi tills jag kommer hem;) haha
Idag har vi varit till Krabi för att den sista gången förlänga vårt visum. Sen var vi en sväng till Tesco Lotus (ett köpcentrum) Blev inte där så länge, då V var hängig och kändes febrig. Får se hur det utvecklar sig. Dock var hon i lite bättre form i eftermiddags, så då fick hon och jag gå över till grannen och leka lite. Nu vankas det snart middag och v är jätte trött.
JUST DET: Jag åt världens godaste glass i dag. (färsk glass utomlands jag vet, men kunde inte stå emot så jag testade) Och det var det bästa jag ätit... Dairy queen.. så gott åt choklat brownie..mmm säger jag bara...
Bilder lägger jag upp i kväll.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0