Koh Rok

I dag har vi åkt en speed boat tur till Koh Rok + snorkelturer. Först åkte vi till Koh Rok där lastades maten av, och de som vill kliva an fick göra det, men vi satt kvar för båten skulle åka till två snorkel ställen.
Fam Knutsson på båten.
Peter och jag turades om att snorkla, det var helt ok, jag klarade av att snorkla ensam, vilket gjorde att jag var stolt över mig själv, den rädslan kanske börja försvinna lite! (men det var självklart andra människor i vattnet då)
När vi sen kom tillbaka till ön så var det dags för lunch. Den var helt OK!
Under lunchen fick vi se en hel del varaner.. lite spännande.
Efter lunchen var det bad och mys på den under bara stranden♥
Barnen älskar ju att bada.
Och det gör vi vuxna med men i bland hinner vi lägga oss ned för lite lapning av sol:
Super härligt!!
Vattnet var jätte klart, och det var riktigt härligt att bada. Jag själv var i massor och badade och lekte med Vera.
Sanden var jätte fin korning, det var nästan som man gick på potatismospulver, och det blev inte sådär varmt som sand annars brukar bli.
Barnen var jätte duktiga på båtturen oxå.
Efter lunchen och badandet lämnade vi Koh Rok för ytterligare en snorkling, sen satte båten av mot Koh Lanta och den härliga resan var slut.
När vi kom hem blev det en lite sväng till gymmet för mig. Sen var meningen att vi skulle ut och äta,men det blev ändrade planer,för Emma mådde inte så bra. Så det blev hämt mat från Papaya för oss.. gött.. och nu har jag även tryckt i mig glass och några glas pepsi.. Ha en bra lördag kväll.. nu blir det film!!
Kramar

Kommentarer
Postat av: Anna-Mamma till Kevin

Ja det kan man säga!



ÅÅÅÅÅÅåååå jag vill också ha SOL BAD & VÄRME!!! Skicka hit! :D

2011-02-12 @ 22:45:41
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: i min lilla lilla värld

Gud så härligt. Älskar att koll in här och drömma mig bort =)



Wilda kommer vara 2 och bebisen 4 månader =)

2011-02-13 @ 08:56:14
URL: shttp://saratilling.devote.se
Postat av: Liw

Vad härligt det ser ut. Stor skillnad mot våra decimetrar med snö och femton minusgrader :-)



kram

2011-02-13 @ 19:03:33
URL: http://liwetochvardagen.se
Postat av: mamma till William

Härliga semester bilder..Nu är det inte lång tid kvar där..Hoppas att ni njuter extra mycket och shoppar massa nu innan ni komer hem,.Ha en skön alla hjärtans dag.kram kram

2011-02-14 @ 09:22:03
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Anna

Oooooh vad läskigt med varaner. Vi såg en massa sånna när vi var på Sri lanka. Tycker att dom är lite otäcka faktiskt...

Så bara en månad kvar? Hjälp vad tiden har gått fort. Jag tycker nyss ni åkte från Sverige...

Vad härligt att du också hittat en god massaman -- det är verkligen så supergott me like



Ja du, Melly börjar verkligen bli stor nu. Tänk vad tiden rusar förbi. Man hinner knappt med riktigt.

Ha det fint.

Kramen

2011-02-14 @ 13:13:20
URL: http://livetmedskorpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0