Nu har fam Knutsson åkt hem

Nu har Petersbror med familj rest hem, så nu är vi ensamma.Har haft besök i mer än en månad, så nu är vi lite -jaha vad ska vi göra nu!!
Men nu blir det bilder från de senaste dagarna.. alltså ons, tor och fre:
Här är måns som tyckte det var lite kallt i Thailand;) Nä då..
På kvällen åt vi inne i Saladan:
Killarna tog massage:
Och jag och Emma tog hand om barnen, som vanligt;) hihi
Då fick de varsin glass.
gottis...
Efter att karlarna kom från massagen, sprang de raka vägen ned till vattnet och spela boll..
men det kom lagom upp till Happy hour;) Och dagens drink var Mojito... den är verkligen god på Relax.
Här sitter alla och njuter av drinkar,sprite och den fina solen.
Dagen efter var det stranden som gällde igen, fast då hängde vi på moonwalk stranden. Tidigare den morgonen hade Peter hjälpt Stefan och Emma och Måns att flytta alla väskor hem till oss. (Sista strand dagen för Knutsson)
Barnen har hittat varandra och leker som aldrig förr:
Bröderna:
Jag och min älskling:
jag och Emma:
Kvällen spenderade vi hemma hos oss, det blev pizza och pepsi och Solsidan. De skulle upp tidigt så de blev en tidig kväll. Tidigt i morse vinkade vi adjö. Sen hann vi inte mer än lägga oss innan Vera vaknade. Så idag har det varit en ta det lugnt dag. Vi tog ett dopp i poolen och sen åkte vi en sväng så att jag fick klippa mig. Det var tredje gången jag klippte mig här nere... fasen vad mitt hår blir slitet. I och med att de åkte och de var de sista till att besöka oss.. insåg vi nu att slutet på våran underbara resa börjar närma sig..:(
Vi ska njuta som bara den av de sista veckorna här.
Ha en underbar lördag kväll.
kram

Kommentarer
Postat av: Emmeli

Nej verkligen inte, fast nu är det bättre :)

Ja jag fattar inte, alltid när man börjar läsa :P

Vad lugn ni kommer att ha det nu när alla åkt. Ni får verkligen bara va och njuta :)

Kram

2011-02-19 @ 18:34:11
URL: http://emmelih.blogg.se/
Postat av: mamsen

jag kanske kommer vem vet,puss

2011-02-19 @ 19:47:28
Postat av: Anna-Mamma till Kevin

Det är jag med men nu var jag faktiskt riktigt "duktig" och slängde en massa som jag förut sparat för "den kan vara bra att ha"!:D

2011-02-19 @ 22:06:46
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: Liw

Vad fina ni är!



Förstår att ni måste handla en massa när ni kommer hem, ett kärt nöje månne? ;-)

2011-02-19 @ 22:14:19
URL: http://liwetochvardagen.se
Postat av: fam Knutsson

Tack för två helt underbara veckor hos er. Vi saknar er redan.

Allt har varit toppen. Njut nu av sista tiden riktigt ordentligt.

2011-02-20 @ 06:22:07
Postat av: Melina

Åh vad ni har det härligt! Och åh vad vi saknar Koh Lanta ink er, hade gärna varit där nu (det är ändå för kallt för att åka skidor här)! Följer er på bloggen, så uppdatera den ofta ;)



kram till dig, P o V

2011-02-20 @ 10:37:48
Postat av: i min lilla lilla värld

Det är nog det enda som är tråkigt med er "lilla" tripp. Alla hejdå

2011-02-21 @ 08:03:23
URL: http://saratilling.se/
Postat av: Emma

Tack, det gick inte så bra ändå:/ hur mår ni? Hur länge ska ni vara borta ?:) kram

2011-02-23 @ 09:34:59
URL: http://Robey.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0