torsdag, idag åker mamma hem:(

I morse väldigt tidigt åkte mamma, J-Å och Magnus hem.
Tråkigt. Sen tycker jag väldigt synd om mamma som hade så ont i knät och haft det hela semester.. Inte kul:(
Tjejerna älskar glass (mormor Ulla-Stina bjöd på glass)
På väg ut på middag i förrgår!
I går (deras sista dag) Tog vi mr Kay (taxi) Och åkte runt ön, eftersom de inte kunnat gjort nåt så tyckte vi ändå att de skulle få se nåt även om det vore från taxin. Efter den lilla turen som var till Old town först sen till viewpoint och efter det åkte vi för lunch på Same same but diffrent, och stannade kvar där på stranden under eftermiddagen, ( den stranden är såå underbar) . Det var en riktigt trevlig dag, och de fick se lite annat än bara stranden vid hotellet. (stackars mamma + de andra med)
mamma tar sig ned för trappan
Spanar på utsikten
I taxin..
krabba.. som sprang på stranden.. jag höll nästan på att trampa på den..
Söt på klippan!
Tittut.. mina älsklingar spanar ut över havet!
Såhär ser det ut när jag står på huvudet♥
mamma♥
Efter stranden åkte vi hem och gjorde oss i ordning och redo för middag inne i Saladan och det blev det på the Frog. Det var en jätte trevlig kväll, dock lite jobbigt att säga hejdå... vill ju att mamma ska vara kvar längre♥
Snart vaknar Vera och då vankas det stranden och lek med Wilma.
Kramar

Kommentarer
Postat av: sandra

VILKA HÄRLIGA BILDER!! hoppas i har det toppen! kram!

2011-02-03 @ 09:01:58
Postat av: Anna-Mamma till Kevin

Å va ni ser ut att ha det härligt! jag är måttligt avundsjuk!



Svar; Tack. jag har dock inte gjort desigen helt själv, bara bilderna i headern! :)

2011-02-03 @ 14:15:44
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag skulle aldrig lyckas stå på huvudet så där - har inte den balansen kan jag lova haha

När man ser dig kan man inte tro att du fött barn! Du har varit duktig på att gå ner i vikt du :=)

Ser ut som att ni har det heeelt underbart i alla fall. Skulle gärna byta med er ;)

Ta hand om er och NJUT!!!

Kram

2011-02-03 @ 14:54:03
URL: http://livetmedskorpan.blogg.se/
Postat av: Liw- mamma till Mait och mini i magen

Förstår att det är tungt att se familjen åka hem. Men ni träffs ju igen när ni kommer hem, eller ska ni leva i exil resten av livet ;-)

kram

2011-02-03 @ 15:47:19
URL: http://liwetochvardagen.se
Postat av: jenny

Det ar tungt nar man maste saga hejda nar man vet att man inte kommer att ses pa ett tag.



forever 21 har en jatte stor butik I Bkk. Jag kopte tva toppar och lite accesoarer dar.



Kram

2011-02-04 @ 04:18:01
URL: http://ratjen.blogg.se/
Postat av: Emmeli

Hehe javisst är det det ;D fick med mig lite hem också, vilket gör det hela mycket roligare.

Håller på en månad, så nästa lördag är det sista. Tycker dock inte det var så kul längre. Skolan flyter på, har dock inte kommit in i själva pluggandet ännu, men det kommer väl.

Ni ser iallafall ut att bara ha det bra :) här snöar det bara på.

Kram

2011-02-04 @ 14:19:02
URL: http://emmelih.blogg.se/
Postat av: mamma till William

Hej gumman..Härliga bilder du delar med dig..Vad tiden går snabbt nu när man tänker på att det snart är vår och ni snart kommer hem..Tyckte det inte var allt för länge sedan du nämnde att ni skulle resa ner.Ha en skön helg...Du gumman vad tycker du om deras pannkakor? är sjukt sugen på det..kram kram

2011-02-04 @ 14:20:58
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: gammelmormor

Lilla söta Vera vad fin du är

utan napp.Jag viste inte att du har så fina tänder. puss och kram från gammelmormor

2011-02-05 @ 08:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0