Två veckor kvar på Koh Lanta!!

Idag är det bara två veckor kvar här i paradiset, sen är våra sex månader här i drömvärlden över. Vi har haft det så hilma bra!! Jag kan inte fatta att tiden gått så fort.. Den har verkligen sprungit förbi. Man har nästan inte hunnit med.
Idag var vi nedpå stranden en kort stund, men efter lunch och Vera sovit en stund, fickvi ge upp stranden. Vera var alldeles för gnällig. (Hoppas att hon är på bättre humör imorgon). Men när vi kom hem blev hon på alldeles strålande humör och for omkring som en vildspoling. Vikände då att vi inte kunde vara kvar hemma så vi tog en sväng med tuken.. (som vi gjorde massor i början)
Vi hamnade tillslut i Saladan där vi sen åt middag. Jag kan inte låta bli att förundras över Thailand eller Koh Lanta, ta bara vägen i till Saladan (ca 7-10 km) Varje gång man åker dit ser man nåt nytt, tex en ny affär som öppnat, en annan som stängts, det står en helt ny byggnad, en annan har tagits bort.. o.s.v man blir så fasinerad, att det kan ske på loppet av någon dag.Underbart.
Idag var det jag som sövde Vera, vi brukar ta varannan dag. Idag gick det fortare än vad det brukar för mig. Vi har för er som inte vet slutat med tummen!! Hon söker fortfarande den, men jag försöker undvika det in i det sista.. och jag må säga att det har inte varit lätt för mig heller, för det är ju bara så mysigt (för det mesta)
Nu blir det en Chang och solsidan.. Livet är bra härligt♥

Kommentarer
Postat av: G-mormor



Har ni läst att jag grattade Vera på Maria-Dagen,

2011-02-28 @ 16:54:24
Postat av: i min lilla lilla värld

Oj, det kommer nog kännas konstigt att komma hem. Men säkert skönt oxå..



Jag jobbar i klädesbutik. Kul när det är mycket kunder, men annars ganska långtråkigt =)

2011-02-28 @ 22:20:26
URL: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0