dagarna går...

Dagarna har rullat på och jag har varit lite dålig på att uppdatera, men nu ska jag bli bättre... I allafall vi har haft några lata härliga dagar i solen.
Vi tog en tripp till Klong Jark en härlig strand söder ut.. där var det inte så mycket folk och vi låg och latade oss i hängmattorna..
Dock hann vi med en lite fotbollsmatch på stranden också;)
Vera och jag sov i en hängmatta...
Wilma tog också sin sovstund i hängmattan..
självklart blev det lunch på beachen också..
Det var en härlig dag på en jätte fin strand som vi garanterat kommer att åka till igen!
Vi har även hängt på stranden vid oss, här sippar Vera på en fruktdrink:
Den är så god, njuter riktigt!!
Pappa och Vera posar för kameran..
Och längre bak i bilden ser man min syrra och robin.. (de två som sitter ihop)
Vi tog en dag på Klong Dao också så Iza och Robin fick prova på att stoppa ned fötterna hos fiskar..
Tror att de tyckte att det var skönt. På Klong dao hade vi en fin härlig soldag, med god mat och sen även glass till efterrätt;)
Som sagt dagarna har rullat på och så har även kvällarna, då vi för det mesta åker ut någonstans och äter.
Iza och Robin
Vi drack vår första bucket!
I torsdags kväll var jag och syrran med ut på "tjejkväll" Vi åt buffé och såg en show.. efter gick jag Iza och Malin vidare och tog en drink och snackade.. det var trevligt, vi kom hem någon gång efter 12.. tiden gick så fort ( synd att ej Melina kunde följa med)
Nu är det uppdaterat tills nu... och vad den här dagen har att erbjuda vet jag inte än..
Bjuder dock på en till hängmatte bild;):
Ha en bra dag♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud vad solsugen jag blev nu..

Vad härligt med syrran på besök, blir de hos er länge?



SV: jodu, den gör ganska ont tån, men det måste ju gå över får jag hoppas...

kram

2011-01-16 @ 08:49:31
Postat av: Emmeli

Har känt så väldigt länge nu och efter att ha bott i Thai en tid inser man ju ännu mer att detta är fel ställe, speciellt på vintern. Så Thai skulle verkligen inte vara fel, eller på någon ö i Karibien ;D



Låter iallafall som ni har super härligt! :) hos oss är det -10 och inte så förvånat snöar det idag igen.



Kram.

2011-01-16 @ 09:52:02
URL: http://emmelih.blogg.se/
Postat av: Anna-Mamma till Kevin

Gud va det ser härligt ut! Blir inte ett dugg avundsjuk! :-P



Ja kika på hus är alltid kul! Hoppas vi kan finna VÅRT hus snart!



KRam

2011-01-16 @ 11:15:16
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: Fröken M

gud vilka härliga bilder !! Ni lever verkligen livet där borta... :) Kramar

2011-01-16 @ 11:18:36
URL: http://frokenmela.se
Postat av: jenny✿

Jag är inte än i bkk, men på lördag :) Fiskspa är kanske så mysigt men rätt skönt efter ett tag tycker jag. Har du gjort det?

2011-01-16 @ 14:10:41
URL: http://jenfager.blogg.se/
Postat av: Carro

Det där ser härligt ut!

2011-01-16 @ 22:12:22
Postat av: johanna

så smal o fin du är mickan=) kramar johanna o wilma

2011-01-16 @ 22:41:22
Postat av: Linda

Gud vilka härliga bilder!

Kramis

2011-01-16 @ 23:17:54
URL: http://brincken.blogg.se/
Postat av: mamma till William

Hej gumman,,

Härliga bilder på dig och din dotter i häng mattan..Ni ser ut ha det så underbart i paradiset.I helhet vad tycker du om Thailand? kram kram

2011-01-17 @ 10:03:13
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Vilka härliga bilder.

2011-01-17 @ 10:19:35
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: mamsen

ser skönt ut men snart är friden slut jag kommer ju på torsdag puss

2011-01-17 @ 10:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0