fredag den 7/1-2011

Det är redan den 7 jan.. dagarna bara springer förbi. Igår kom syrran och hennes kille Robin, vi hängde nere på relax och sen fick de gå hem och sova en stund, de var lite jetlag... Sen på kvällen gick vi ut och käkade på moonwalk.. det var gott och mysigt, men både jag och Iza fick ett antal myggbett på fötterna och benen:(
Idag var det jag och V som gick upp kl:6.15 själva.. de andra sov till mycket senare.. Så efter vi ätit frukost och lekt, blev V otålig så vi gick över en sväng och lekte med Wilma...
(Vera har blivit en stor tjej så hon kan dricka ur glas själv!)
Vi var där och lekte i ca en halvtimme, sen gick vi hem och jagade upp de andra. När de åt frukost gav jag mig ut på en joggtur till gymmet tillsammans med Malin, sen joggade vi hem när vi kört ett gympass, klapp på axeln!!
Straxt efter att jag kom hem kom även resten, de hade varit inne i Saladan för att shoppa lite nödvändigheter.
Sen drog vi ned till relax för solen tittade fram lite titt som tätt idag.. Vi hade en härlig dag!
på restaurangen i väntan på lunchen.
spelar spel och njuter av tillvaron
Vera gillar oxå att hänga på relax!
Jag och syrran posar på stranden;)
Ikväll sen var vi och åt på slow down och maten smakade jätte bra. Sen åkte vi hem och hade yatzy kväll.. det är riktigt kul med sällskapsspel..
Nu ska vi sova.. och hoppas på sol i morgon..
kram

Kommentarer
Postat av: mormor



vilka brallisar,ha det skönt i solen båda två

här snöar det för fullt Kram

2011-01-07 @ 19:29:47
Postat av: mamma till William

Hej på dig..Mysigt med din syster är hos er..Fina bilder..Ha nu en härlig helg.kram

2011-01-07 @ 23:12:29
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Anna

Vad härligt med lite besök hemifrån :=) Det är alltid roligt när man är borta länge.

Har du klarat dig från hemlängtan då?

Jag längtade konstant efter mjölk, knäckebröd, falukorv och stuvade makaroner, smågodis mm. Fast ni bor ju i och för sig på koh lanta så ni kan väl få tag på svenskt käk ändå va?

Vera då, äter hon thaimaten?



Duktig du är som tränar och står i - skulle en annan också behöva ;)

Trist att ni haft så lite så sol. När åker ni hem då? Hoppas att det vänder snart. Kram

2011-01-08 @ 10:01:09
URL: http://livetmedskorpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0