fredag och veckan har rullat på..

Dagarna har rullat förbi, och vi har väl inte gjort något speciellt. Mamma har haft så ont i sitt ben så vi har inte kunnat ta oss någonstans, lunch och middag har vi ätit i närheten och sen har vi hängt på hotellet och på stranden utanför hotellet. Den stranden är i försig jätte bra för V att leka på. Iza och Robin lämnade oss i ons för att tillbringa sin sista natt i Krabi för att sen flyga hem tidigt tor morgon.
Igår tog mamma och jag varsin massage och hon tyckte benet kändes lite bättre. Så idag tog hon, Peter och Magnus massage. Får hoppas att det släpper i benet så att hon kan få se lite av Koh Lanta.
I kväll är killarna  borta och tittar på Thai boxning. Mamma är här hemma med mig. Hon är djupt insjunken i en bok.. och jag är super trött och försöker hålla ögonen öppna.. hoppas på att min syrra kommer in på skype så att jag kan gratta henne.
fin solnedgång
Går längs stranden.
leker med Wilmer. (som åkte hem i torsdags)
Badar trots regn! (eller solar!)
poserar för kameran
poserar ännu mer..
äter glass
Äter hej då middag med familjen Devinger/Pehrsson
Leker med Wilma (de här två är riktiga bustroll)
Nu är det uppdaterat tills nu!
Ha en bra fredag kväll.
kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0