Lunch och bad..

Igår var vi till Klong nin och badade, men först åt vi lunch på den femte restaurangen;O som var helt ok..
Där hade de en örn som var deras familje örn så fen var tam.
Efter lunchen badade vi och kastade freesbee och åkte boogieboard.. Fast Iza låg i skuggan under parasoll för hon mådde inte så bra.
Vera gillade att åka bräda i vågorna som var väldigt höga under dagen.
Det var kul, vi åkte hem ganska tidigt, och när vi kom hem sen blev det en jogging tur för mig tillsammans med Malin till gymmet och tillbaka;) Sen var jag slut.. det behövdes.
Idag sen var vi och körde lite gym imorse.. Både Iza och Robin har varit dåliga i dag, så de har legat inne och sett på hela säsong 1 av solsidan.. Peter och jag hann även se det nya avsnittet;) Det är såå bra.. Sen efter lunchen åkte jag, Vera och Peter en sväng till stranden... kan ju inte ligga inne hela dagen. Det blev allmäningen, funkar bra när man bara är på stranden en stund.
Ikväll åkte jag, V och P in till Saladan och åt middag och sen blev det glass och kaffe på Mocca.. det var grejer, sen handlade vi lite på lanta mart.. Sjuklingarna låg fortfarande i vår soffa och glodde på film!!
Hoppas att de är bättre i morgon.. för de behöver komma ut lite!!
Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, en tam örn, det var nått nytt :-)



Ser så härligt ut, tänk vilken tid ni har alltså. Å njut av familjen, mysigt med besök kan jag tänka :-)

kram

2011-01-17 @ 14:22:20
Postat av: Fröken M

haha... retsticka ;) fast vet du, jag gillar faktiskt att städa... eller rättare sagt, jag gillar när det är rent och luktar ajax i hela vårt hem ;)

Kramar

2011-01-17 @ 16:32:52
URL: http://frokenmela.se
Postat av: mamma till William

Hur länge till är det ni ska vara borta..Njut den tiden ni har kvar i värmen..Ha en skön forstättning på denna kväll.kram

2011-01-17 @ 16:52:39
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Emmeli

Ja det är rikgit bra!!

Det gick bra :) ska plugga till förskollärare.

Kram

2011-01-17 @ 19:43:59
URL: http://emmelih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0