Måste berätta om gårdagens mysdag..

Igår var vi alla äntligen friska, jätte skönt... men tyvärr var det grått och mulet och regnet låg i luften... men fasen tänkte vi måste ut i allafall en stund att vara här hemma blir man tokig av.. så vi packade en badväska ( i hopp om att det skulle spricka upp) och när vi skulle hoppa på tucken började det givetvis regna.. Inte kul, men vi bestämde oss för att trotsa regnet och åka ändå.. men rutten såg lite annrlunda ut.. vi åkte mot Saladan i stället för nedåt.. på vägen satt vi i tucken och frös..( i ca 25 grader) men det regnade så det var kallt.. Så vi stannade på öb och köpte ett varsitt regnställ.. (ett orange, likadana ... man ska ha husvagn..;) ) Sen åkte vi till Saladan, vi bestämde oss snabbt för att gå till papas för att äta lasange.. åhh,, den är så god där, krämig och mycket ost;) Det var riktigt mysigt, Vera vaknade när vi nästan ätit klart, så hon fick komma till knät och äta mat hon också.. men det var lite svårt att koncentrera sig när det kom så mycket båtar som åkte fram och tillbaka som hon måste härma. Sötisen♥
Efter lunchen åkte vi hem, vädret var fortfarande inget vidare. Väl hemma plockade jag undan lite.. men sen fick jag panik igen för det är dåligt väder och att vi inte gör nåt och bara sitter inne... så vi bestämde oss för att åka en sväng till stranden i alla fall, medans det var uppehåll.. så Vera får springa av sig lite och vi kasta frisbe eller nåt.. Vi åkte till relaxbay.. det är det ultimata relaxstället.. man blir avslappnad bara man ser det...
Vi satte oss i en hydda och tog en kaffe och te, medans Vera klättrade upp och ned.. och lekte i sanden, gungade i en hammock.. riktigt härligt.. det var så mysigt att sitta där och titta ut över havet och höra de fridfulla vågorna och se solens strålar som försöker slå sig igenom molnen.. som de faktiskt lyckades med en stund.. det var så fint.. och då förstod jag att det här är fulländad lycka..
Efter en stunds prat och mys hämtade vi ett sällskapsspel som jag och Peter spelade.. Vera hittade en lekkamrat att leka lite med.. ( jag vann spelet ) Det var så mysigt att vara där att tiden sprang i väg.. kl vart 5 och då är det middagstid.. men vi hade det så bra där så vi stannade och åt middag i restaurangen där. När vi avnjutit en härlig middag i hop.. gick vi en sväng på stranden, där Vera fick springa och hoppa och leka lite till innan vi satte oss på tucken och åkte hem... Det var den mysigaste dagen jag haft här♥ När Vera sen lagt sig tittade jag och Peter på film, vi såg dear John.. jätte fin film... kom tårar (fast dock bara från mig)
Kram

Kommentarer
Postat av: Jenny B

Åå vad mysigt ni har! Ja drömde om er igår-natt..

Drömde att ja va nere och hälsade på..



Ja såg oxå en film igår...

Dear John..

Scaaaary sammanträffande =)



Hoppas ni har det bra! Ta hand om varandra!

Sargon hälsar till er oxå.

Kraaam

2011-01-06 @ 10:05:03
Postat av: Fröken M

Jag har aldrig varit i Barcelona tidigare, men min mamma fyller 50 år så vi åker hela familjen och det ska bli super kul ! Viggo får dock vara hemma med farmor och farfar den helgen, jag tror det är bättre för honom än en jäktig storstad !

Hoppas allt är bra med er och att ni haft en riktigt bra jul och nyår !Kram

2011-01-06 @ 11:50:03
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Emmeli

Ja eller hur! Idag har det varit en rätt okej dag, tog oss en långpromenad i snön och -10.

Usch så tråkigt! Men ni har ju värmen iallafall. Lät som en helmysig dag ni hade :) Kram

2011-01-06 @ 15:52:29
URL: http://emmelih.blogg.se/
Postat av: Anna - Mamma till Kevin

Ja det BÄSTA någonsin!



Vilken myspys dag ni haft! :-)

2011-01-06 @ 18:31:54
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: Carro

Njut av tiden ni har kvar där...låter helnice. Nu har jag gått med i fb...lite sent men bättre sent än aldrig. Kram

2011-01-06 @ 23:10:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0