Nu har det nya året börjat!!

Peter kom hem igår innan 12 så att vi fick fira in det nya året tillsammans. Vi gick ut på vår balkong och såg alla fyrevärkerier och alla lycko lyktor som skickats upp.. Det var så fint. Från vår balkong hade vi riktigt fin utsikt, kunde inte blivit bättre.
Peter hade även med sig mat till mig från kvällens middag, och jag måste säga att maten var suveränt god...
Idag mår jag bättre men inte bra.. och Vera stackarn har blivit sjuk.. hon har kräkts hela dagen, får inte behålla nåt. Så det har varit en sitta inne dag idag...
Det här året började inte bra.. men jag ser det från den ljusa sidan, det kan bara bli bättre från här...
God fortsättning..
nu ska jag mysa med min lilla...
kram

Kommentarer
Postat av: mamma till William

Gott nytt år snäckan.Hoppas att du får ett underbart år framför dig.kram kram

2011-01-01 @ 15:39:10
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Anna-Mamma till Kevin

Det tror jag absolut att det blir! Men kanske inte lika "stort"! Att bli mamma är ju liksom en "svårslagen" händelse! ler



GOD FORTSÄTTNING! :-)



Kram

2011-01-01 @ 22:41:05
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: Carro

God fortsättning på det nya året! =)

2011-01-02 @ 18:06:21
Postat av: mamma till William

Snygg bild på fyrverkeriet...Lyckades inte i år att fåna några bra bilder..Ha en skön o mysig dag i värmen.kram

2011-01-04 @ 17:32:50
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0