söndag och 1 års kalas=)

I dag sken solen även denna dag när vi vaknade... härligt! Men Peter, jag och Vera hade lite ärenden att fixa innan vi kunde dra till playan.. men Iza och Robin drog dit tidigt.. Peter jag och Vera drog till Saladan en sväng och på vägen dit sov Vera, och jag passade på att hoppa in hos frisören och toppa mitt slitna hår.. skönt.
När vi sen åkte till stranden hade strandraggarna;) redan bränt sig igen;) så ingen mer sol för dem, men det blev en del bada för oss...
Vera simmar... hon är som en fisk i vattnet..
Robin hänger i skuggan..
Det blev en ganska tidig hemgång, men vi var nöjda med dagen..
Vi skulle på ett årskalas.
Wilma fyller 1 år idag!! Så det var kalas!! Hon blir en stor tjej nu.
Det bjöds på mat, läsk, öl, vin, kakor, godis, kaffe och självklart tårta:
Här blåser Wilma ut ljuset!
Wilma och Vera leker.. sötisar♥
Vera tycker att det är så kul att vara på kalas..
Vi stannade till sist, för att tjejerna hade så kul. När vi kom hem sen somnade Vera ganska snabbt..
Imorgon åker syrran och Robin till phi phi och sen vidare till Phuket.. blir borta i minst två nätter...
Kramar..

Kommentarer
Postat av: Mellansyrran

Det ser härligt ut det där. Iza har lite bränna att ta igen på dig. Kul att Vera har kompisar där nere. Rasmus börjar på dagis nästa vecka. Tiden springer verkligen förbi. Puss på er allihopa.

2011-01-09 @ 20:10:16
Postat av: Fröken M

men åh så söta de är :)

Jag tror inte det kommer vara några problem alls att lämna Viggo hemma en helg. Självklart kommer jag att tänka på honom, men vi lämnar ju honom en natt hos mormor eller farmor varannan vecka och det har aldrig varit några problem. Jag är nog ingen brahönsmamma helt enkelt ;)

kram

2011-01-09 @ 20:45:18
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Liw

Vilken underbar bild på töserna!



Tappade bort dig över jul men nu är vi tillbaka :-)



Har allt varit bra över helgerna?

2011-01-09 @ 20:47:01
URL: http://liwetochvardagen.se
Postat av: Anna-Mamma till Kevin

Näe alltså han sover inte HELA nätter utan han sover bara i SIN säng om man säger så då...Så DÄR hela nätter! :-)



Dock vaknar han oftast bara en gång på natten och vill ha mat och det får jag vara (och är!) nöjd med!:-)

2011-01-09 @ 21:00:49
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: Linda

Härligt att vera har en nästan jämngammal kompis där nere!



Ser så skönt ut där nere, fast ja längtar nog inte ner just nu ;) vet ju hur mina fossingar såg ut när ja vänta E o även att ja e svullen nu så är det inte i närheten av hur det var mitt i sommaren då! (fast ja ljuger ju om ja säger att ja skulle tacka nej till en resa dit, haha)



Kramisar från oss

2011-01-09 @ 22:16:34
URL: http://brincken.blogg.se/
Postat av: mamma till William

Så fina bilder på barnen..Ni har det så mysigt tillsammans i värmen.Ha nu en skön tisdag.kram

2011-01-11 @ 11:23:10
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0