Vi var till Old town

Igår var det inte det bästa vädret. I alla fall på förmiddagen.. då var V helt sjövild hemma, så jag tog med henne till Wilma för att rasta henne lite.. hihi. Vi var där över en timme. Sen kom Peter och hämtade oss. Då hade ungdomarna klivit upp oxå.. Solen gömde sig bakom molnen, så vi tog en sväng till Old town.. Där åt vi lunch på fresh restaurang.. det var gott även om det "som vanligt" blev en hamburgare för mig.
Sen såg vi att de fått en lekpark där så självklart var vi tvungna att gå dit och testa den:)
Tjejerna åker rutschkana..
Vera klättrar..
Wilma.
gung gung..
gung gung.. även för de större barnen;)
träning;) haha.. De har ett ute gym vid lekparken oxå, vi vuxna lekte lite där;)
När vi åkte hem såg vi apor som sprang fram och tillbaka över vägen.. när vi kom lite närmre såg vi att det var en som låg död, någon hade kört på den.. ( vi tror vi vet vem... nämligen fartdåren som körde om oss med världens fart) Stackars apan.. De andra var oroliga det var därför de sprang fram och tillbaka. hemskt sånt där. När vi kom hem blev det lugnt. Sen blev det en billig middag.. jag åt för 50 baht inklusive dricka;) Det är billigt 12.50 kr
Nu måste jag skynda mig.. solen skiner idag.. så det blir beach läge för oss.
Kram

Kommentarer
Postat av: Liw

Vilka härliga bilder. Här är det vinter, mycket och kall vinter :-(



Tycker det verkar väldigt smart med lekplats med gym, det borde vi ha i sverige också..

kram

2011-01-20 @ 19:58:19
URL: http://liwetochvardagen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0