Chang<3

Idag har det regnat och varit mulet hela dagen. Det sägs hålla i sig till torsdag. Våran resa kommer alltså sluta som den började. ( iallafall väder mässigt) Under förmiddagen var vi hemma och hade det bara mysigt. Sen fick vi tid över att göra det jag planerat att göra i ett halvår nu. Fixa chang(elefant) bamboo tattoo;) Jag har ju verkligen fått dille på just elefanter.
Nu börjar de...
Det gjorde inte alls ont.. eller det känndes det gjorde det (men inte så mycket), men det känns mer när man kör med maskin.
Färdig. Inte jätte stor.. lagom och jag älskar den!
Efter när det var gjort åkte vi hem så Vera fick sova och vi packade. En väska är klar;) Däri ligger saker vi ej behöver mer. I morgon är vår sista dag.. såklart hoppas vi på solsken, men det ser ej ljust ut... bara det är uppehåll i allafall så vi kan vara ute och njuta.
I kvällvar det lite spa kväll inbokad, jag fixade ögonbryn och peter tog fot massage (självklart inte samtidigt för en måste ta hand om Vera) Jag och Vera gick ned till stranden och väntade på peter.. det var hur många thailändare som helst som stannade och stannade oss, för att prata med Vera.
På väg ned till stranden tog vi en paus.
Middag: Vera äter lime på Time for lime!!
Surt.. eller hon ällsskar att göra "suur" minen, hon är en liten teater apa.
Me.. Väntar på maten.. det var 6 små rätter. gott, men det tog lite tid mellan rätterna vilket inte var jätte bra för vår del just idag, när det blev extra sent och V var trött och vi inte hade någon vagn. Men Vera skötte sig utmärkt, måste jag säga!
Fick till en familje bild till.. dock var inte Vera beredd:)
Nu ska jag plocka lite till.. sen sängen.
Kramar

Kommentarer
Postat av: Anna-Mamma till Kevin

Det ÄR precis som i bulllerbyn! :)



Vilken fin tattoo! :) Jag ska tattuera mig på tisdag jag! :)



Ha en bra dag!

2011-03-13 @ 10:12:27
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: Alexandra

vilka härliga bilder :D

2011-03-13 @ 10:23:32
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/
Postat av: Marina

Vilken fin tattoo :) längtar efter er massor nu! Kram

2011-03-13 @ 12:46:52
URL: http://marre10.blogspot.com
Postat av: i min lilla lilla värld

Blir ju inte alls avis hahahaha



Jag har valt att inte gå ut med vilken kedja då jag vill lämna jobbet utanför bloggen. Det är dock inte HM hahaha

2011-03-13 @ 13:23:13
URL: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0