Nu börjar vi komma in i livet lite...

Dock blev vi förkylda på en gång när vi kom hem. Vera har varit krasslig och jag har och är krasslig och Peter har varit lite krasslig. Idag är jag nog på toppen av sjukdomen.. mår riktigt dåligt i dag. Fasen inte kul.. och på min lediga dag, hoppas att det är bättre i morogn.
Jag har kommit i gång och jobbat och Vera började dagis förra måndagen. Det gick bra första dagen tills i slutet när de bytte blöja på henne.. då blev hon jätte ledsen. Sen har det inte gått så bra på dagis, hon har varit ledsen. (jag har inte tagit inskolningen det har P gjort!) I fredags var inte V på dagis dock, då var hon sjuk hade legat i feber torsdag natt. Men idag hade det gått bra på dagis, hon åt lunch där också. Håller tummen för att det fortsätter att gå bra.
på väg till dagis..
Vad har vi annars gjort då, vi har hållt på att få i ordning på våran nya lägenhet.. så det har varit mycket plock, I helgen var jag ledig, så vi gjorde ett försök att gå på stan i lördags, men det tyckte Vera inte var så kul.. så det blev inte så långvarigt. Sen efter stan tog vi en sväng till sagoland och köpte en cykelsits, (vera fick den i julklapp av Kais.) Den monterades på lördageftermiddag.
Så här ser det ut när vi är ute och cyklar och i söndags cyklade vi till busfabriken där vi mötte upp Vs kusin och det blev lek för oss alla;) Sen blev det en söndags pizza;)
Sen i går jobbade jag... Och idag har jag blivit ännu sjukare, vilket jag hoppas är toppen på den här förkylningen, har huvudvärk + värk i kropp känner mig febrig är illamående sen är jag täppt i näsan.. Inte kul. Så på det sättet har jag spenderat min lediga dag... Hoppas att jag mår bättre i morgon för då vankas det jobb!!
Sov gott allihopa, det ska jag. Vera sover numera i sitt eget rum och hon sover hela natten, + att hon börjar sova lite längre på mornarna håller tummen för att det fortsätter.. dock har vi märkt att hon drömmer mycket mer.. ibland mardrömmar:(
god natt.
kramar

Kommentarer
Postat av: Kais



Grattis Peter på födelsedagen

önskar

Kais och Lasse





2011-03-30 @ 08:18:21
Postat av: mamsen

Var är pappas hjälm ?

2011-03-30 @ 10:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0