Sjuk...

Jag är sjuk!! Har varit det ett tag nu.. toppen nåddes för tre dagar sen och har hållt i sig. Igår så hade jag världens tandvärk plus att jag ej sovit nåt under natten pga det.(peters födelsedag) Sen hade jag även feber och var riktigt snorig. Så jag var tvungen att uppsöka tandläkaren! Det slutade med att de drog ut en tand (visdomstand i överkäken) och sen ska jag få en ny tid för operation för att operera ut en visdomstand, den spolade de bara rent nu... Inte så kul att ligga där med feber och täppt näsa och sen försöka andas och tycka att det är toppen att tanden rycks ur.. men jag klarade det galant.
Så här snyggt svullen var jag när jag kom hem.
Tycker synd om min älskade Peter som fyllde år då (onsdag) Hann upp och gratta för att sen slänga mig i sängen.. för att sen peppa mig inför tandläkaren.
Så födelsmiddagen jag hade planerat blev inte av, Vera och Peter åt korv med bröd! Jag sov. Sen har jag även kännt smärta upp från näsan upp i huvudet och världens tryck i huvudet när jag böjer mig framåt. Så i natt sov jag heller inget bra pga huvudet.. Så i morse åkte jag till vårdcentralen och där fick jag bekräftat det jag trodde och det var att jag hade bihåleinflammtion. Det gör så j-la ont ska jag säga. Nu får det vara nog med sjukdomar här. P och V är fortfarande lite förkylda de med.
Nu tillbaka till soff läge.
Kram

Kommentarer
Postat av: Emmeli

Förstår hur ni känner. Lite skönt att få träffa nära och kära och ha sitt hem igen. Men man vill snabbt tillbaka.

Tråkigt att ni åkt på sjudomar direkt. Hoppas att du kryar på dig!

Kram.

2011-03-31 @ 21:04:54
URL: http://emmelih.blogg.se/
Postat av: lisa

fy..låter inte kul alls:(tandvärk är riktigt illa!!men skönt stt få bort skiten...

Själv har jag tagit bort båda i överkäken men har sparat in i de sista för de undre.



puss o kramar från Uppsala

Postat av: Anna-Mamma till Kevin

Ajaj!



Den blev bra! :) Bild-->http://annacondas.blogg.se/2011/march/kevin.html#comment

2011-04-01 @ 07:41:48
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: Mamma till William

Godmorgon gumman.Nu är du på hemma plan kan tänka mig att ni alla saknar värmen eller?

inte skoj att du har tandvärk,hoppas att det går över så du kan får en skön fredag.kram kram

2011-04-01 @ 08:45:05
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0