AW

I går tog jag, Jenny och Josse en aw. Det var jätte trevligt, vi gick och åt gått och drack gott. Härligt.. Men innan vi fick till den underbara kvällen hände det lite saker. Jag skulle skjutsa hem josse först så hon skulle få hämta upp cykeln och sen skulle jag hem och hämta min cykel och sen skulle vi mötas upp så att vi kunde cykla tillsammans till stan. Vägen(Tannerfors) mellan mig och Josse var det massa poliser först vid stora rondellen och sen i slutet av tanne. Vi klarade oss från inkallning innan jag släppte henne. Sen ställde jag mig vid rödlyset för att kunna svänga vänster och åka hem... men det slog aldrig om... men den brevid.. de som skulle svänga höger fick grönt 7 ggr medans jag väntade.. jag höll på att bli tokig, sen backade jag och vände för att åka den andra vägen... och sen gjorde jag misstaget att svänga in efter en bil som blev inkallad och då blev det lite stopp för jag kom ej förbi. Och då blev jag oxå inkallad och där fick jag blåsa.. för första gången i mitt liv, man blir lite nervös även man vet att man ej druckigt... sen var det bara att dra hem och hoppa på cykeln och raca till stan där Jenny väntade på mig och Josse. Undra varför de stod där.. för de stod även kvar vid halv 1 på natten sen... skumt.
Idag har jag varit hos tandläkaren på undersökning.. gick bra.. har mer början till hål än jag haft förr.. sen tog hon bort tandsten.. ajajaj det gjorde ont!! Faktiskt, första gången jag tycker det. Sen har jag jobbat. Vera har idag slagit ned en spegel av spegelväggen.. hon kom inte till skada.. spegeln gick sönder lite i ena hörnet!
Dagis har oxå gått bra!! Härligt. Nu hoppas vi på fint väder i helgen!!
KRAMAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0