Easy line.. super kul!!

Tisdag och jag har varit ledig idag. Skönt, så i eftermiddags åkte vi till Lotta och lilla Stella och hälsade på.. ville ju se det lilla knytet.. såå söt var hon.. gosigt.
Vi fikade och pratade, sen fick jag se deras hus. Vera var hur duktig och gullig som helst med Stella, det var kul att se.. Söta tjejer.
Här får Stella en kram av Vera.
Vera var med inför kameran;)
Det var riktigt trevligt att träffa er, fina Lotta kommer att bli en jätte bra mamma till lilla underbara Stella.. tack för titten. Hoppas att vi kan ses snart igen;)
När jag kom hem var det dags för matlagning och sen åkte jag och körde easy line.. det är typ gym i grupp.. jätte kul: Rekomenderas till de som gillar gymma men har svårt att ta sig dit själva..
kram

Kommentarer
Postat av: i min lilla lilla värld

Åh, vilken liten en =)

2011-05-25 @ 12:46:24
URL: http://saratilling.se
Postat av: gammelmormor



Vera blir nog en bra storasyster

i framtiden lik sin mormor

2011-05-25 @ 18:53:36
Postat av: Sara

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din blogg, men jag är glad att jag gjorde det :D. Prenumererar nu på din blogg på BlogLovin'!

2011-07-12 @ 19:00:23
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0