Härliga måndag..

Idag började måndagen bra.. hade sov morgon till kl 8, det var jätte skönt. Så jsg och Vera åt frukost vid halv nio. Vädret ute var strålande. Men vi bestämde oss för att åka en sväng till simhallen för att bada. Drt var jätte skoj.. och Vera lekte som bara den. Hon är verkligen som en fisk i vattnet!! Efter badet åkte vi hem för att äta lunch, det blev spagetti och köttfärsås. Gott, (Peter hade gjort världens godaste köttfärssås) men Vera åt inte så mycket hon var så trött. Sen lade jag henne och hon somnade väl på ca 5-10 min. Och sen sov hon.. hon vaknade ca 1 timme senare och då tog jag upp henne och tänkte att vi skulle mysa i soffan tills hon vaknade.. men det gjorde hon inte, utan hon somnade om och där satt jag med henne i knät. Så då lade jag ned henne på soffan och jag lade mig bredvid och somnade jag med. Så Vera sov länge idag, men det behövdes det har varit full rulle i helgen för henne!
När vi sovit klart så gick vi ut och åt mellis i det fina vädret, efter det gick vi till lekparken. Där var vi nästan tills vi skulle åka till Kim och Marina och A. Peters tåg var försenat så jag och Vera väntade på honom så att vi kunde åka iväg.
När vi kom til fam Andersson/Sundin bjöds vi på grillat!! Gött,gött.. Barnen hade ett eget bord att sitta vid:
Barnbordet!!
Det var kul att se tjejerna, de började faktiskt leka med varandra nu. De började hitta varandra♥
Bus på kudden!!
När det var dags för efterrätt så ville barnen sitta vid vuxenbordet! Och självklart fick de det, de är så stora!
Kim var barnefterrätts ansvarig;) Och de små var jätte nöjda till efterrätten var slut.. då blev det lite protester, men är det slut så är det;) Men då hoppade de ner och lekte i stället. De fick sätta sig och rita! Det gick bra till de började rita på pallen, sen tog det roliga slut.. Men då hittade de på nåt annat skoj. De satte sig så sött brevid varandra och jag lyckades få ett sånt bra kort på dem, så man har försökt förut och få dem fastna på kort ihop, och bägge ska titta på en och allt.. Nu fick jag det:
Våra fina tjejer♥
Tack fam Sundin/ Andersson för en trevlig kväll, får vi göra om snart igen. Kvällen gick snabbt och vi åkte hem vid 8 så att lill tjejan skulle få komma i säng. Imorgon ska vi ju upp till US och träffa logoped och audionom. Sen på kvällen ska jag jobba.. så det blir fara och flänga i morgon. Härligt! Hoppas att det är fint väder i morgon med!! Ha en fortsatt bra måndag kväll!!
Kram

Kommentarer
Postat av: fam. Andersson-Lindblad

Ja lögnaktiga människor är ett gäng för sig själva... :/ men men..

Tack, ja vi fick en liten Arvid 27 mars i år :) Hur är det att vara tillbaka i Sverige, skulle mer än gärna testa på erat äventyr! :) kram

2011-05-10 @ 09:30:39
URL: http://jimmylotta.blogspot.com
Postat av: Marina

Så söta våra tjejer är <3 hade bäst! Kram

2011-05-10 @ 12:49:14
URL: http://marre10.blogspot.com
Postat av: Mellansyrran

Ni ser ut att haft en härlig helg samt måndag=) Själv var jag på en lyckad möhippa i lördags som varade natten lång, trevligt!

Kommer ni och övernattar när det är blodomloppet?

Puss

2011-05-10 @ 20:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0