LÖRDAG!!

Nu är det härliga vädret tillbaka!! Vi började dagen med mys och sen frukost, sen åkte vi till badhallen. Där mötte vi upp farmor och Måns. Sen blev det bad och lek för hela slanten.
väntar på farmor och måns
Väntar fortfarande på farmor och måns!
leker i badhuset..
det var som sagt full fart hela tiden, men skoj hade de!
Åka rutchkana.. skoj
riktigt skoj..
Vera i farten....
Vera åker på mage!! Här har hon precis landat i vattnet!! Det är hur kul som helst att åka kana!!
Efter badet blev de fika.. och våra små blötdjur ville knappt gå upp... men till sist fick vi upp dem. När vi skulle duscha såg jag att de ringt från jobbet och jag hade standby.. så jag fick åka in och jobba.. men hann med en fika och snabb lunch först. Vera och Peter och Tyzon åkte med ut till Väderstad. Där hade de det gött.. Vera fick åka fyrhjuling för första gången.. sen har Måns och Vera lekt som bara den.. Peter fick hjälpa till att" jobba" lite. Men både Stefan och Peter hann med en öl i solen. Jag åkte ut till Väderstad efter jobbet då åt vi grillat.. det var såå gott. Det gillas!
Får se hur det blir i morgon med jobb har SB då med, så vi får se.. skulle gillas om jag fick någon timme i solen;)
Vera och Måns, pratar om livet.. sjunger..softar ned.. har det gött!! Skönt att vara i solen!!
Så söta!!
Ha en fortsatt bra lördag och ha en ännu bättre söndag!!
KRAM

Kommentarer
Postat av: mormor Kais



O så härligt det ser ut i badet blir så avundsjuk

kram

2011-05-07 @ 23:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0