Nu är vi friska...äntligen!!

Nu hoppas vi att vi får vara friska... håll magsjukan borta!!
Vad har då hänt de senaste dagarna.. I söndags jobbade jag och Peter, V och Tyzon åkte ut till Måns och hoppade stutts matta!! Och hade en toppen dag i det fina vädret. Efter jobbet  blev det en sallad på stan med söta Josse. Det var trevligt, fast dock lite kallt. ( vi satt i skuggan) hihi..
I går jobbade jag och Vera var åter på dagis, hon blev väl lite ledsen när jag lämnade henne.. men det går bra så fort jag går.. för hon älskar att vara på dagis.. när jag hämtade henne sen hade hon en bula på ena ögonbrynet;)
Vi åkte efter dagis till Ikea, vår stora tjej fick en egen stor säng, så hon kan ta sig i och ur själv. (bild kommer när rummet är i ordning gjort, alltså inom någon vecka)
Här är vi på ikea och väntar på Peter:
Plockat på allt förutom sängen.. den var alldelles för tung för oss.
Här fick hon sen syn på mig och att jag tog kort.. då ska det ju såklart spexas:
I går kväll (innan sängdags för tösen) monterade vi upp sängen. Så inatt har hon sovit i sin säng HELA natten.. Hörde att hon vaknade till var in och lade mig hos henne.. somnade, sen vaknade jag till och då smög jag tillbaka till min säng.. och sen i morse kom lillan in till oss!! Det blev alltså jätte bra med sängen!!
I dag är det en lugn förmiddag.. V sover redan.. gå man upp vid 6 så är man trött nu.. så hon fick sova nu.. efter lunchen ska vi åka och titta på en liten bebis.. lilla Stella.. ska bli såå mys!!
Ikväll sen ska jag prova på ett nytt pass på medley nämligen easy line.. det är alltså styrke träning på gym i grupp.. spännande.
Ha en toppen tisdag..
Kramar

Kommentarer
Postat av: Mamma till William & bebis i magen

God förmiddag..Skönt att vara frisk från magsjukan..känns som det är en del som har åkt på den..Hoppas att du får en bra tisdag..Ja man får göra det bästa av dagen fast det är trist väder ute..skön ändå blir skönt att komma ut en runda senare för få frisk luft..

Ska bli skoj att se vilken säng ni har köpt till sessan..kram krma

2011-05-24 @ 10:57:49
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Coquina

Skoj med ny säng för lilltjejen =) Ny tävling på min matblogg så kika gärna in där om du gillar smycken =)

2011-05-24 @ 11:01:46
URL: http://coquina.blogg.se/
Postat av: mamsen

Att Vera har blivit så stor att hon ligger i en "riktig "säng

2011-05-24 @ 17:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0