Onsdag och ledig!!

Idag tog vi det lugnt på förmiddagen... tanken var att vi skulle åka och bada, men gör det i helgen i stället så att Peter får någon timme hemma själv. Dessutom skulle vårt dags schema bli väldigt pressat om vi åkte och bada;) Vi tog en sväng med Tyzon i stället. Efter lunch och sov stund åkte vi hem till Linda, Elliot och Casper. Vera och Elliot lekte väldigt bra, och vi fikade och jag bjöds på en väldigt god latte. Vi hade det väldigt kul.. tiden bara flög i väg sen var det dags för mig och Vera att bege oss.. jag hade tid hos läkaren för cellprov... wiihoo jippie!! Eller.. det måste göras. Peter mötte oss där och tog Vera medans jag gick in, det är väldigt snabbt gjort det där. Efter det åkte vi hem och vi lagade middag!! Jag tog mig tid att dra i väg och träna oxå, jag var på AFROPOWERDANCE.. yes.. hoppas att jag kommer i gång nu!! Det är så skönt att komma i väg och köra lite!!
Jag åt precis middag och nu ska jag hoppa i ett varmt bad;) gött!!
Ha en bra lill-lördag!!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0