Tisdag och besök på flygvapenmuseumet!!

Idag har det varit super kallt!! Burr.. snön har fallit!! Det ska ju vara maj och vår nu!!
snö!!
Vera vill oxå se snön och därför flyttar hon på blommorna..
I förmiddags när jag diskade blev det tyst.. ooops då vet man att nåt händer och mycket riktigt!! Vera är inne på toalettet och drar ut hela rullen och lägger pappret i toan... då tog jag ut henne och stängde dörren!!
Gick tillbaka och fortsatte diska, tog bara någon sek.. sen var hon borta och gjorde hyss igen på toan.. hon hade öppnat dörren och var i farten igen!!
Det hjälper inget jag gör.. plockar jag på ett ställe river hon ut ett annat;)
Så här gillar jag det♥ haha.. då är hon som sötast.. nä, skämtar bara..
Vera på flygvapen museumet. Vera och jag var på en träff med barn och familjer, där barnen har hörapparater. Kul att träffa fler familjer. Vera tyckte att det var kul att vara där och kul att träffa barn. Men jag tycker att hon var lite ung att vara där.. hon förstod inte så mycket, och det var roligast att springa omkring med ficklampan:)
Men nu har jag/vi fått sett Linköpings stolthet.. flygvapenmuseumet i allafall.
Nu sover Vera och jag ska snart gå och lägga mig jag med;) Man blir trött av att vara hemma.
Puss

Kommentarer
Postat av: Marina

Söta lilla busunge :) men hur kul kan man inte ha med en toarulle liksom ;) hoppas ni haft det kanon i Uppsala!! Saknar er! P & K

2011-05-03 @ 23:01:09
URL: http://marre10.blogspot.com
Postat av: mormor Kais

Synd att inte mamma Michaela kan komma ihåg

när hon var liten vilket bus hon kunde ställa till

puss kram

2011-05-04 @ 13:19:23
Postat av: Mellansyrran

Ja visst är det härligt vad med bus dom små liven kan hitta på?!

Puss på er

2011-05-04 @ 19:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0