Valborg i Uppsala!!

I helgen åkte jag och Peter till Uppsala för att fira sista april... Vera fick stanna i Väderstad.. Det var första gången vi lämnade bort henne. Det var jobbigt, men super nyttigt för oss alla.
Vi bilade till Uppsala med Suss och Filip och jag fick köra hela vägen till U-a och nästan hela vägen hem:( Det var ju mindre kul.. men, men..
Valborg i Uppsala är så kul.. alla samlades i år. Det var super kul att träffa er alla..
Jag låter bilderna tala för hur KUL vi hade:
Folk
Jag och Carro
Gennet och Emmy
Iza och Robin
Ännu mer folk
Filip, jag och Micke
Gänget
Gänget igen...
Hela dagen var toppen... det var dock väldigt kallt.. skärpning till nästa år då vill vi ha VÄRME!!
När vi sen kom hem till Vera var det bästa jag varit med om, Tänk att man kan sakna en så mycket och tänk att man kan ÄLSKA någon så mycket... det är helt ofattbart!! HON ÄR VÅRT ALLT!!!
Kram

Kommentarer
Postat av: Linda

Lite seg på att svara som du kanske mörker ;)

Jag vet faktiskt inte när lekplatsen i trädgårdsföreingen ska vara klar men ja hoppas snart!

Tycker oxå det är dax gör en dejt med er, det är bara du hör av dig när ni vill o kan, vi e ju nästan alltid hemma så..



Kramisar

2011-05-02 @ 23:58:29
URL: http://brincken.blogg.se/
Postat av: Carro

Det var som du säger superkul att träffas!!Vi var för omväxlings skull inte helt spiknyktra denna gång...det MÄRKS!! Hihi! Kram

2011-05-03 @ 16:40:57
Postat av: Anna

Vad mysigt det ser ut - och vad mycket folk!!!

Här blev det inget valborgsfirande. Tänkte at vi skulle ha varit iväg och kollat på någon brasa, men dom tändes först vid 21 och då hade Melly somnat så vi struntade i det...

Är allt bra med er då?

Kram

2011-05-04 @ 08:07:45
URL: http://livetmedskorpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0